W sieci pojawiła się informacja o odejściu z klubu dyrektora sprzedaży i marketingu Grzegorza Leśniewskiego. O rozstaniu napisał na X.com jego poprzednik Marcin Bratkowski.
Nic, po roku klub został bez dyrektora marketingu znowu
— Marcin Bratkowski (@marcin_bratek) June 25, 2024
Informacji nie udało się potwierdzić u Leśniewskiego, natomiast nasze źródła w klubie twierdzą, że dyrektor rzeczywiście żegna się z Polonią. Na razie nie wiadomo kto go zastąpi…
Aktualizacja: Udało się potwierdzić rozstanie Leśniewskiego z Polonią. Według byłego dyrektora strony rozchodzą się we wzajemnym poszanowaniu.
Nie zrobił chłopina sprzedaży to musi odejść.
Taki los sprzedawców.
Ja jusz nic nie rozumiem co tu sie dzieje przed chwila przeczytalem ze klub nie chcial dac szansy zeby kibice zaplacili 1500 zl pod podesty dla kamer tv zeby obraz z kamer w tv byl na trybune glowna …czyli co sami sobie robimy antyreklame i dywesje w samym klubie …i to tuz przed rozpoczeciem nowego sezonu gdzie kazdy chyba kibic nazekal w pokrzednim sezonie ze tv pokazuje pusty kamyk i robi antyreklame dla klubu …a teraz jedyny marketingowiec odchodzi co o tym sadzic …dlaczego Prezes tego nie ogranie na jedym zebraniu ..jezeli to prawda ze idzie o 1500 zl i dobre imie klubu w oczach calego kraju..
Wychodzi na to , że marketing to najgorętszy stołek w Polonii.
A powazniej mówiąc – co to znaczy marketing dla klubu piłkarskiego ?
Reklamy w autobusach czy tramwajach ? W internecie ?
Są wyniki, są emocje – kibice przychodzą, sponsorzy … no większa szansa.
Do nas wielki sponsor nie przyjdzie, obawy przed Legią (skuteczna pacyfikacja).
Rok temu rozmawiałem z MArcinem BRatkowskim, tuż przed jego zwolnieniem.
Jego wizja marketingu bardzo mi się podobała …. ale nie Gregoire Nitot.
Czasem nie pojmuję naszego właściciela.