Po zakończeniu sezonu 2021/22 prezes Grégoire Nitot nagrał kick off, w którym posumował miniony sezon. Zgodnie za zapowiedzią będzie też o budżecie, celach i możliwościach pomocy jako kibice.
W video możecie się zapoznać z:
- podsumowaniem ostatniego sezonu oraz wynikami finansowymi klubu;
- celami w nadchodzącym sezonie;
- zaplanowanym budżetem na II ligę;
- najważniejszymi sukcesami i porażkami
- możliwościami pomocy klubowi jako kibic.
Jak można podsumować sezon 2022/23, który jeszcze się nie rozpoczął?
Zmęczenie materiału. Oczywiście chodzi o 2021/22 😉
Styl korporacyjny, ale zdecydowanie wolę to niż Wojciechowskiego i jego buty z krokodyla.
Zastanawiam sie nad tymi wpływami z transmisji, czy to od TVP czy z własnych produkcji , czy ogólnie klub będzie mógł robić własne ?
Fajnie że trwają negocjacje z miastem nt. budowy stadiony, chyba tylko Kaznowska wierzy w ten PPP.
Brawo za decyzję dot. cen karnetów.
Styl korporacyjny to nowość i bardzo dobrze, że to jest tak prowadzone. Jest porządek, plany, klarowność przekazu oraz każdy wie, jakie ma kompetencje i co trzeba zrobić, oraz co jeszcze można by zrobić.
Kibice powinni w tym roku jeszcze więcej zainwestować czasu na pomoc w promocji klubu. Zarząd i dział marketingu pewnie będą robić wszystko, aby Polonia była dalej na fali, a od kibiców zależy to, jak bardzo i w którą stronę to wszystko pójdzie. Ja ze swojej strony deklaruję jakieś działania popularyzatorskie, aby historię klubu lekko odświeżyć
Sam pracowałem w korpo, więc mi ten sposób organizacji klubu i strategia komunikacyjna bardzo odpowiada
A ja mam taki pomysł: Naszym seniorom nie jest łatwo i lepiej nie będzie. Może zróbmy coś w typie „zawieszania” obiadów czy kawy, tylko z karnetami? Jeden z nas nadpłąci dyszkę, inny stówkę, jeszcze inny nic, bo nie może. Ale z tego moze sie uzbierać kilka karnetów dla tych co potrzebują. Tylko jak to to przeprowadzić?
Co do stadionu to wyszło tak jak trąbiłem pod każdym tematem w tej sprawie. Co ciekawa ani redakcja ani żaden inny kibic o tym nie napisał: miasto 2 tygodnie temu zmieniło etapowanie na te z którego będzie mieć wpływy a nie koszty. Miasto robi identyczny model jak w przypadku innych obiektów sportowych w Wawie: ma kasę tylko na część obiektu więc zamiast wogóle to robi część. W przypadku K6 miastu od początku zależało na parkingu podziemnym i budynku komercyjnym na dziedzińcu bo z tego będzie duży wpływ. Zaklepane pieniądze przez miasto starczą „przypadkowo” tylko na pierwszy etap stąd nieważne czy PPP na stadion się uda – miasto ugrało to co chciało. Aby nie było na totalnego beszczela to dorzuci halę. Także jeżeli PPP się nie uda to i tak miasto ogłosi przetarg tylko na pierwszy etap i jest wygrane. Zmianą etapów miasto wyrzuciło do kosza ustalenia z przedstawicielami Polonii sprzed pojawienia się p. Nitota w Polonii a to pierwotne etapowanie miało być zabezpieczeniem interesów piłkarskiej Polonii. Zabezpieczenia nie ma.
Pani Kaznowska jest aktywna na tt, może redaktor odpytałby ją do w tym temacie?
Czuję że łatwiej będzie awansować sportowo do e-klasy, niż zacząć budowę naszego stadionu, ale każdy awans to jest dodatkowa presja na ratusz, więc nie można się poddawać.
Mi ten wywiad zaimponowal ,bylo wszystko to co powinno byc i chyle czola przed Prezesem.
Imponuje mi otwartosc i szczerosc bez owijania i upiekszajacych slow ,a to ze finanse sa najwazniejsze w zawodowej pilce to nic nowego i dobrze ze zostalo to otwarcie poruszone.Wszystko bylo to co powinno byc poruszone a plan na nastepny sezon byl przedstawiony bardzo przejrzyscie i milo sie tego sluchalo i ogladalo.
Co do miasta to tu mam obawy i tu napewno bedzie najwiekszy problem oby Nitot pozbieral wokol siebie odpowiednich ludzi ktorzy beda dwa kroki do przodu przed Ratuszem i umieli z tym Ratuszem rozmawiac/pertraktowac i mam taka nadzieje ze Trzaskowski skoro sie wychowal na Muranowie nie da jesli Nitot bedzie mial odpowiednich ludzi do tych rozmow oddelegowanych zrobic z Polonia to co zrobila Bufetowa z Koznowska ….oby w koncu
Polonisci przechytrzyli ratuszowe lisy.
Sprawa stadionu jest jasna – im bardziej klub będzie piął się do góry oraz im wyższa będzie frekwencja na trybunach, tym potrzeba budowy nowego stadionu będzie coraz większa. Super, że na meczu z Legionovią był komplet, świetnie to wyglądało przed Rafałem Trzaskowskim. Teraz w 2 Lidze mam nadzieję, że będzie więcej kibiców ze strony gości
Bardzo mi się podoba ta prezentacja, może trochę przydługa więc dobrze byłoby wyciąć sam fragment o finansach i kazać go słuchać co niektórym marudom w kółko 😉 Greg wkłada w Polonię miliony i ma 100% racji mówiąc, że bez niego leżymy. Nie jest to jego narcyzm, czy proszenie się o całowanie po stopach, on to mówi bo takie są fakty.
Jest tutaj mały zgrzyt między Enigmą, a Klubem jeśli chodzi o sprzedaż koszulek z logiem Polonii. Z jednej strony rozumiem Grega, że nie chciałby konkurencji ze strony UE, z drugiej kibice w ten sposób pozyskują pieniądze na oprawy i działalność. Mam pomysł na rozwiązanie – może na oficjalnym sklepie Klubu, w podsumowaniu zakupu dodać możliwość dopłacenia dowolnej kwoty na cele kibicowskie? Klub przekazywałby te środki do Enigmy. Nie słyszałem, żeby w jakiś innych klubach to tak funkcjonowało, ale kto powiedział że nie możemy być pierwsi?
Może też byłyby inne obszary do zacieśnienia współpracy Enigmy z Klubem? Chłopakom nie można odmówić zaangażowania, energii, czasu i pasji, którą wkładają w działania ale np. jakość graficzna opraw czasem odstaje jakością od tego co prezentują większe grupy kibicowskie. Może jacyś graficy z SII byliby chętni do nawiązania współpracy w tym zakresie? Mam nadzieję, że nikt z Enigmy nie zlinczuje mnie za taki pomysł
Bardzo fajne pomysły!
Trzeba rozmawiać, trzeba wspólnie planować i realizować pomysły. Klub nie zrobi wszystkiego sam – mogą być sukcesy sportowe, konkretne plany na rozwój etc., ale budowanie społeczności wokół Polonii nie jest możliwe bez kibiców. Właściwie to kibice powinni to robić. Klub może sygnalizować bieżące potrzeby.
Na YouTube ktoś napisał w komentarzu, czy nie warto by się dogadać tak, żeby klub dostawał procent od Enigmy za gadżety tytułem licencji. Z pewnością jest to do przemyślenia. Pytanie, jak inne kluby rozwiązały tę kwestię u siebie? Prezes na pewno ma kontakt z władzami innych klubów i mógłby podpytać. Sport to nie tylko rywalizacja, ale również i wzajemna pomoc
Pod postem na fb dotyczącym KICK OFF jest odpowiedź moja dotycząca tego zgrzytu.
W żadnym, ale to w żadnym klubie to się ze sobą nie gryzie.
Tu jest problem bo czy osoba od Marketingu czy od gadżetów slabe liczby w słupkach próbuje zakryć tym że jest wyniszczająca konkurencja w postaci ENIGMY.
Zawsze można na nas zrzucić, a niestety pewnych liczb się nie oszuka.
Nigdy nie byliśmy i nie chcemy być konkurencją, zawsze jest napisane na co to idzie.
Co do współpracy został podany jeden pomysł z naszej strony, gdzie obie strony by były zadowolone.
Czy wyjdzie okaże się wkrótce.
Co do jakości graficznej, wszystko zależy od infrastruktury do malowania i szkicowania, a tej na ten moment nie ma i nie będzie.
Nie chciałbyś widzieć projektów graficznych grafików z SII
@Karczma Żyda Jankiela
W 99% innych klubow jest tak że jest jasny podział,
Że Gadżety klubowe robi klub I idzie zysk na klub
Gadżety kibicowskie robią kibice i idzie zysk na cele kibicowskie.
Nikt nikogo nie zmusza do wspierania i kupowania gadżetów kibicowskich, a ludzie daje wybór.
Proponowaliśmy % od sprzedaży itp, ten model jak w innych klubach w Polsce nie wchodzi w rachubę na ten moment.
Warto zwrócić uwagę na ofertę oficjalnego sklepu. Przecież tam praktycznie nic nie ma.
Pomijając koszulki meczowe i te od Hummela to są tak naprawdę 2 wzory. Co kibic ma kupić? W czym wybrać?
Osoba zajmująca się na Polonii gadżetami absolutnie nie czuje klimatu, ale jak ma go czuć skoro bywa na Polonii raz na rok. Może jednak czasami warto zaufać ludziom, którzy na Polonii spędzili całe życie i doskonale wiedzą, co kibic z chęcią kupi, a co nie.
Gadżety i wzory, które są modne w korporacji absolutnie nie sprawdzą się na stadionie piłkarskim.
Na gadżetach na pewno można trochę zarobić, ale do tego jest potrzebna osoba zaangażowana, chcąca tworzyć nowe rzeczy. I na pewno dużym plusem byłoby to, gdyby była w jakiś sposób z Polonią związana. Jest wtedy większa szansa, że trafi w gusta kibiców.
Dużo racji. Przydałby się grafik polonista z fantazją 😀 Mnie się bardzo podobały szaliki na licytacji którą robiła Enigma, mianowicie dedykowane szaliki z dzielnicami Warszawy. Chętnie bym zobaczył odnowioną wersję tych szalików i może innych gadżetów. Dodatkowo nie wiem czy przy kupowaniu meczówek online jest szansa na nadruk nazwiska przy zamówieniu? Bo to by było super udogodnienie, a najlepiej już to wprowadzić meczówki z naszym całym składem. Gwarantuję, że rozeszłyby się szybciej niż zwykłe. Ale to tylko takie luźne sugestie.