Rozgrywki III ligi niedawno skończyły swój etap zaplanowany na rok 2020. Teraz czas transferów. Z informacji jakie pozyskał portal Widzew24.pl może dojść do ciekawego ruchu na linii Warszawa – Łódź.
Mowa m.in. o poszukiwaniach nowego członka zarządu, który w RTS ma odpowiadać za sprzedaż i marketing. Nabór na to stanowisko ogłoszono w drugiej połowie października, zgłosiło się ponad dwudziestu kandydatów, a do drugiej tury rekrutacji miało przejść sześć osób. Wygląda na to, że proces ten dobiega końca. Nieoficjalnie usłyszeliśmy, że wybór w zasadzie został już dokonany i wkrótce zostanie formalnie ogłoszony. Widzew24.pl dowiedział się, że największe szanse na objęcie nowej funkcji ma zaledwie 28-letni Michał Rydz.
Rydz od lipca tego roku jest dyrektorem marketingu i komunikacji w Polonii Warszawa. Do klubu trafił wraz z jego nowym właścicielem Grégoirem Nitotem, wcześniej pracując w należącej do tego francuskiego biznesmena firmie Sii Poland (według danych dostępnych w Internecie, wciąż jest tam zatrudniony). Co ciekawe, Rydz pochodzi z Łodzi i od wielu lat jest kibicem Widzewa. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim. Czym przekonał do siebie działaczy, dowiemy się prawdopodobnie dopiero po jego ewentualnym powołaniu na stanowisko członka zarządu – zdaniem niektórych plotek, ma to być niemal pewne.
Odejdzie w pakiecie z naszym trenerem?
Byłoby szkoda. Pan Michał naprawdę fajnie prowadzi studio przedmeczowe, jakość transmisji poprawiała się z meczu na mecz, widać było progres.
Jest też otwarty na sugestie, komunikuje się z kibicami, szkoda.
Ah ci spece od marketingu, duże CV tylko efektów najczęściej brak.