Długo nie musieliśmy czekać na ruchy Polonii w gestii marketingu. Po dymisji dyrektor ds. marketingu Anny Redwan, dziś poznaliśmy nazwisko jej następcy.
Klubowym marketingiem zajmie się Aleš Šostok. Czeski marketingowiec ma odpowiadać w klubie za pozyskanie nowych sponsorów oraz nowe zdefiniowanie kontaktów na linii klub – kibice.
– Chcę pokazać mieszkańcom stolicy i nie tylko, że na Polonii jest fajnie. Przekonacie się o tym już wkrótce – zapewnia Šostok, który będzie także współpracował z Radosławem Majdanem w kwestiach poprawy polonijnego PR.
– Startuję z działaniami marketingowymi od zera. Wraz z sukcesami sportowymi chcemy wynieść świadomość ludzi o Polonii na wyższy poziom. Jestem otwarty na współpracę z każdym, dla kogo dobro naszego klubu jest najważniejsze. Ze względu na to, że jestem kibicem tego klubu wszystkie sprawy dotyczące Polonii dotyczą mnie mocniej. Tym bardziej wierzę, że wraz z każdym chętnym do pomocy będziemy w stanie porozmawiać i spróbować wdrożyć fajne inicjatywy – zapowiada nowy manager ds. marketingu.
Ciekawa opcja, zobaczymy czy w końcu ktoś ten temat pchnie do przodu, jak na razie ruchy marketingowe jednie na stołkach.
A ja miałem nadzieję że chodzi o piłkarzy/napastnika :/ . Oglądałem w tv program o piłce w byłej Czechosłowacji i mówili że szkolenie jest tam na wysokim poziomie ale rozgrywki ligowe to padaczka więc można z tamtąd wyhaczyć ciekawych graczy za niskie pieniądze.
Nic to, zobaczymy jak Igorkowi dziś pójdzie. Może ktoś się w końcu przełamie……….oby nie Warta 🙂