77 odcinek Subiektywnie o Polonii a w nim rozmowa z Błażejem Ślęzakiem o tym co się dzieje w klubowym marketingu. Na koniec gość odcinka odpowiada na pytania internautów. Zapraszamy.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Z dużym zainteresowaniem wysłuchałem tej rozmowy.
Odnoszę wrażenie, że marketing bardziej odnosi się do wewnątrz naszej społeczności, do już przekonanych i zaprzedanych Polonii kibiców. A mniej efektywnie lub bardzo mało na zewnątrz, gdzie trzeba szukać nowych kibiców.
Nie mam wrażenia, że zwiększa się liczba kibiców na stadionie dzięki pracy ludzi z marketingu, gdyż na Kotwicy zwyczajnie wreszcie zagraliśmy w dzień wolny, przy ładnej pogodzie, a nie w środku tygodnia.
Mam nieodparte wrażenie, że wezwania i akcje Enigmy bardziej nakręcają frekwencję niż akcje klubu.
Do tego brak hasła nośnego dla promocji klubu. Może warto mocno promować ” Czarni Kulturalni” ? Tak aby nie być małą kopią Legii.
Mamy oldskulowy stadion, ale klimatu przedwojennej Warszawy się u nas nie uświadczy. Na dziedzińcu nie rozbrzmiewa muzyka warszawskich kapel i Grzesiuka. Nie ma sznytu starej Warszawy. A to nasz wspaniały atut.
Chciałbym wysłuchać też rozmowy z Panem Waśkiewiczem. Konkretnie o pozyskiwaniu pieniędzy z reklam. To nikomu się nie udawało do tej pory