Wracamy po wakacyjno-covidowej przerwie. Bierzemy na tapet transfery i mecz w Kutnie. Rozmawiamy także o wpadce Grégoire’a Nitota.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Powtórzę swój pomysł – bilet za 1 PLN dla kogoś kto przychodzi pierwszy raz. Jak mu się spodoba to kupi sobie online na następny mecz.
Gdyby Gregoir to wprowadził i przy okazji przeprosił za niefortunna wypowiedź, cała sytuacja mogłaby zostać obrócona na jego korzyść.
Po co przelewać z pustego w próżne? Decyzja już zapadła. Właściciel powiedział jasno, że nie interesują go narzekania na ceny. Nie widzę powodu do przepraszania.
Moim zdaniem pomysł z okazyjną ceną dla osób, które przyjdą pierwszy raz jest super.
czy za 1zł czy za 5 czy za 10 – to już do przedyskutowania.
Wg mnie dycha to wystarczająca zniżka. I nie trzeba by robić (drukować) kolejnej kategorii biletów.
.
Czy jest za co przepraszać?
I tak i nie.
Prezes nie miał złych intencji, jak dla mnie niepotrzebnie się niektórzy zagrzali.
Ale jeśli można powiedzieć coś co nic nie kosztuje, poprawi relacje i atmosferę na linii klub kibice, poprawi odbiór klubu w mediach to czemu by tego nie powiedzieć.
Chyba na tym polega PR marketing, ale nie wiem …