„Gazeta Wyborcza” zwraca uwagę,na spore zainteresowanie reklamowaniem się na strojach piłkarzy Polonii Warszawa. – Mamy więcej chętnych niż powierzchni – mówi rzecznik prasowy „Czarnych Koszul” Adam Drygalski.
Z logo E&E Foods, nowego sponsora klubu, piłkarze Polonii zagrali już w Gąbinie z Błękitnymi w przegranym 0:1 meczu. Nazwa firmy nie jest za bardzo wyeksponowana, a jej właściciele na razie wstrzymali się przed oficjalnym ogłoszeniem zasad współpracy. – My też o nich nie mówimy, zgodnie z życzeniem właściciela, ale niedługo przyjdzie na to czas – tłumaczy Drygalski.
To nie koniec zdobywania biznesowych partnerów przez Polonię. W najbliższym czasie, może jeszcze w tym miesiącu, dopięty zostanie kontrakt z kolejną zewnętrzną firmą. – Umowa właśnie jest przygotowywana – mówi Drygalski. – To dla naszego klubu bardzo dobra wiadomość, ale jest też zła. Wkrótce nie będziemy mieli miejsca, żeby pomieścić nazwy sponsorów na koszulkach piłkarzy. Mamy więcej chętnych niż powierzchni – dodaje.
Czym wytłumaczyć ten fenomen? W ekstraklasie Polonia miała dużo większe trudności ze znalezieniem sponsorów. – Jesteśmy klubem z tradycjami, odradzającym się na zdrowych zasadach. Sponsorzy to zauważają – tłumaczy w „Wyborczej” rzecznik „Czarnych Koszul”. Inna sprawa, że w tej lidze wkład sponsorów jest dużo mniejszy niż byłby w ekstraklasie czy nawet w I lidze. Ale mimo to reklama jest zauważalna, bo skróty pierwszych meczów w stacji Orange Sport oglądało nawet po 20 tys. widzów, a frekwencja na Konwiktorskiej jest podobna jak w poprzednich latach. Mecze Polonii w IV lidze ogląda średnio 2,5 tys. widzów.
Kibiców, którzy nie mogą przybyć na środowy mecz Polonii z Bugiem Wyszków (godz. 18:00), zachęcamy do zamówienia relacji SMS z tego spotkania. Dochód z serwisu zasili podopieczną kibiców Polonii w warszawskim ZOO, czarną jaguarzycę Beatę. Serwis dostępny jest w dwóch taryfach:
- Jeśli chcesz otrzymać 3 SMS-owe meldunki z meczu piłkarzy Polonii z Bugiem, wyślij SMS o treści MECZ.1610 na nr 72480. Koszt usługi to 2,46 zł. Serwis obejmuje 3 SMS-y w trakcie spotkania.
- Jeśli chcesz otrzymać 1 SMS-owy meldunek po meczu piłkarzy Polonii z Bugiem, wyślij SMS o treści MECZ.1610 na nr 71480. Koszt usługi to 1,23 zł. Serwis obejmuje wysłanie 1 SMS-a z wynikiem spotkania.
W najbliższy czwartek, 17 października o godzinie 18:30, w kawiarni „Czarna Koszula” na stadionie Polonii odbędzie się spotkanie „Warszawska Polonia w świetle wystawy „Piłkarze dawnej Warszawy w tyglu wielu kultur” i książki „Futbol dawnej Warszawy””. Meandry dziejowe „Czarnych Koszul” przedstawi dr Robert Gawkowski.
Podczas prezentacji będzie można obejrzeć oryginalne zdjęcia i film z 1936 roku oraz usłyszeć unikatowe nagranie Polskiego Radia z 1946 roku, w którym wypowiadają się zawodnicy i trenerzy Polonii, chwilę po zdobyciu mistrzostwa Polski na gruzach.
Były obrońca Polonii Marcin Jałocha został nowym trenerem Radomiaka Radom. Drużynę będzie prowadził do końca obecnego sezonu.
Niech mi ktoś przypomni, proszę, kiedy i o której są do oglądania te skróty. Chętnie powiększę tę liczbę 20 tysięcy widzów, ale za cholerę nie mogę znaleźć informacji o emisjach tych materiałów. O tym, że sa one nie do znalezienia na stronie OS to już nie wspominam…
Skróty są o 15.30 i 23.30 w poniedziałki po każdym meczu u nas. Program nazywa się „Z Konwiktorskiej 6” 🙂
..co do średniej widowni ?….myślę że napewno dużo większa.